Servicii administrare PFA
Servicii administrare PFA
- Administrarea si gestionarea documentelor necesare desfasurarii activitatii PFA.
- Inregistrarea informatiilor si a datelor in registrele pe care PFA are obligatia sa le completeze conform prevederile legale.
- Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale ale PFA.
- Informarea PFA cu privire la impozitele, taxele si contributiile catre bugetul de stat si/sau bugetele locale.
- Consultanta si informare periodica referitoare la schimbarile legislative privind functionarea in parametri legali a PFA.
Servicii infiintare PFA
Echipa noastra, prin experienta specialistilor sai, ofera o gama larga de servicii in relatia cu institutiile statului (Oficiul Registrului Comertului si Administratii financiare). Solicita serviciile noastre si te asiguram ca vei primi in cel mai scurt timp un raspuns concret la solicitarea ta. Servicii in cadrul Oficiului Registrului Comertului:
- Infiintare/ Radiere
- Infiintare – Radiere Punct de lucru
- Schimbare / Adaugare cod CAEN
- Suspendare activitate – Reluare activitate
- Schimbare Sediu Profesional
- Obtinere/modificare a Certificatului constatator privind desfasurarea activitatii, etc.
Servicii Administratia Financiara
- Depunerea de declaratii, adrese si memorii in functie de situatia ce trebuie clarificata.
- Clarificari asupra fisei analitice de debite solduri in Bucuresti si jud. Ilfov.Pentru alte zone ale tarii putem oferi consultanta in vederea rezolvarii situatiei.
- Inregistrarea de mentiuni necesare privind vectorul fiscal – inregistrarea PFA ca platitor de TVA si alte aspect conexe vectorului fiscal (depunere declaratii, verificare si reglare fisa de cont, etc).
- Inregistrarea PFA care desfasoara activitati intracomunitare in Registrul Operatorilor Intracomunitari, precum si suport ulterior in depunerea declaratilor specifice.